23 Eylül 2015 Çarşamba

xilbalba bulutsusu...




Mızrak kara günde bir ışık gibi belirdi pelerininde, sarı nüshasında saklı sayfanın alt köşesinde ve bir yaşam ağacı sütünde gizli aşk, sonsuz ve aktığı damarlarda ölümsüz.Şimdi sararmış sayfanın tam zamanı alt kenarında ışık tanrının sözleri ve anahtarı, sonsuzluğun...Hatıralarında ve gözlerinde renkli yüzü, parlayan gözleri, sevgiden elleri, gece öl ve tekrar yaşa, gece öl ve tekrar yaşa.
portakal turuncu gözleri
canlı toprak saçları
gece öl ve tekrar yaşa
bir tırtılın kanatları
uzun ömründen
gece öl ve tekrar yaşa
seni sevdiğim doğrudur
sen olduğum doğrudur
sonsuzluk bizi ayırana kadar
gece öl ve tekrar yaşa
Ayıran gecedir gözlerimden, ayıran gözlerimi ölümsüz şilbalba, şimdi şu an elimi tut, şimdi gözlerinde parlayan bir yıldızım, ölüden çok ölümlü bir nefes sonsuz sevginde, sonsuz ellerinde ve son kalbinde hayat, hayat senin gözlerinde ve dünya, dünya adamkadın sen öl adamkadın ben yaşarım sevginde sevgililerde.
Beden ,ruh, aşk ve nefes gizli olan nedir, nedir gizliliği içinde...
sen yanımda kal
ben gecede ölür ve yaşarım

sen yanımda kal
ben gecede ölür ve yaşarım
seni seviyorum
ölümde ve sonsuzda seni seviyorum.

02:02 23.09.2015 sonsuz yaşamın bulutu xibalba da tekrar ve tekrar...
seni seviyorum...

Hiç yorum yok: